top of page
kontorarbejder

SKI
Dynamisk indkøbssystem

SKI's dynamiske indkøbssystemer er en let måde for din virksomhed at kunne sælge IT-løsninger, projekter og konsulentydelser til alle landets offentlige myndigheder. Hvor nogle af SKI's rammeaftaler typisk er for større virksomheder, er SKI's dynamiske indkøbssystemer skræddersyet til den mindre eller mellemstore IT-virksomhed, der har en drøm om at kunne levere til det offentlige.

I Winther & Co hjælper vi jer med at komme på vigtigste aftaler - herunder SKI 02.06 DIS, 02.14 DIS, SKI 02.19 DIS og 17.13 DIS - så I er parate til at byde ind med jeres løsninger, ressourcer eller dygtige kompetencer.

Og har I senere i processen brug for hjælp til at skrive tilbud, tilbyder vi udbudsassistance, bid writing og rådgivning, så I vinder de ordrer, I har fortjent.

02.14 IT-konsulenter (DIS)

02.14 IT-konsulenter - DIS Dynamisk IndkøbsSystem træder i kraft medio 2024 og er en helt ny måde at sælge IT-projekter eller "timer" til det offentlige på. Aftalen åbner op for at både små, mellemstore og store virksomheder kan byde ind med deres konsulentydelser og løsninger til offentlige myndigheder. SKI estimerer, at det offentlige vil købe ind for hele 3,5 mia kr. om året på aftalen. Aftalen sikrer desuden, at især mindre virksomheder kan bringe sig selv i spil til spændende, offentlige IT-projekter. Det kan fx være udvikling af en app, et website eller et integrationsprojekt, men kan også være levering af en konkret konsulentydelse eller specialistrolle.

Vi hjælper din virksomhed om bord på aftalen, så processen bliver let og forståelig. Du kan læse meget mere her om vores SKI-tilslutningspakke, der sikrer, at din virksomhed kommer på 02.14 Dynamisk Indkøbssystem, så I kan komme i spil til at vinde den næste spændende it-udviklingsopgave i det offentlige.

02.14 DIS er særligt interessant for dig, som leverer konsulentydelser eller it-udviklingsprojekter inden for én eller flere af følgende områder:

1. IT-relaterede strategier
2. Forretningsbehov, business case og gevinstrealisering
3. IT-udbud
4. IT-sikkerhed, business continuity og IT-compliance
5. IT-arkitektur
6. IT-governance
7. Projekt- og programledelse
8. Databehandling
9. Rådgivning om softwarelicenser
10. Infrastruktur og hardware
11. Test
12. Udvikling af ny funktionalitet
13. Tilpasning af eksisterende systemer
14. IT-systemdrift

02.19 Fagsystemer / SaaS (DIS)
Delaftale 3

02.19 Dynamisk Indkøbssystem

02.19 Delaftale 3 DIS er for jer, som leverer ”Software as a Service” (SaaS)-løsninger, men gerne vil tilbyde dem til offentlige myndigheder. 


Det er et krav, at servicen ejes, udvikles, vedligeholdes, forvaltes og driftes af jer som leverandør og skal være færdigudviklet. De offentlige myndigheder kan således ikke anskaffe udvikling på SKI 02.19.

Det dynamiske indkøbssystem på SKI 02.19 er særligt relevant for jer, der måske har udviklet en specialiseret IT-løsning indenfor fx miljø -eller sundhedsområdet, men som landets kommuner, styrelser eller regioner let skal kunne anskaffe på faste vilkår.

Dermed sikres, at den offentlige myndighed kan anskaffe jeres løsning lovligt - også selvom den samlede værdi ligger over EU's tærskelværdier.

Klik her, hvis du vil vide mere om, hvordan du kommer på aftalen?

Relevante SKI-aftaler for dig, der udvikler software

  • 02.06 Standardsoftware (DIS)
    Anvendes typisk til offentlige indkøb af standardløsninger samt relateret support, vedligehold og undervisningsydelser. 

  • 02.14 It-konsulenter (DIS)
    anvendes typisk af offentlige kunder til konkrete indkøb baseret på en konkret behovsbeskrivelse. Det kan fx være udvikling af en app eller integrationsprojekt, men kan også være særlige kompetencer (Kompetencekøb).

  • 17.11 og 17.13 Managementkonsulentydelser (DIS)
    anvendes typisk til offentlige indkøb vedrørende strategi- og organisationsudvikling, forretningsprocesser og effektivisering, analyser og evaluering, systemer og styring, human resources samt grønne ydelser.

  • 02.19 Fagsystemer Delaftale 3 (DIS)
    er et supplement til selve rammeaftalen for "02.19 Fagsystemer" og anvendes af offentlige myndigheder til indkøb af tilkøb af moduler, som ikke er på hovedaftalen eller til eksempelvis indkøbsfællesskaber og suitekøb. 

  • 02.15 It-rådgivning (rammeaftale)
    anvendes typisk til indkøb af it-rådgivningsydelser på timebasis via direkte tildeling.

  • 02.17 It-konsulenter (rammeaftale)
    anvendes til indkøb af udførende it-konsulenter til løsning af konkrete opgaver på timebasis via direkte tildeling..

bottom of page